Volkswagen Golf Plus |
|
VW Golf PlusVolkswagen Golf Plus wydaje się być Seatem Alteą odartym z hiszpańskiej powłoki i wykonanym nieco dokładniej. Jest lżejszy od VW Tourana, cięższy od Golfa V. Ma do zaoferowania dużo przestrzeni nad głowami. Tylna kanapa ma możliwość ustawiania pozycji - daje się przesuwać o 16 cm. Bagażnik ma dwa dna i dużo schowków. Plus nie jest typowym Golfem. VW Golf Plus ma specjalnie opracowaną deskę rozdzielczą i rewelacyjną jakośc wykończenia kabiny. Użyto do tego miękich i precyzyjnie dopasowanych tworzyw. Dodatkowo kierownica jest regulowana w dwóch płaszczyznach, dzięki czemu kierowcy dopasować sobie odpowiednią pozycję. VW Golf Plus prowadzi się bardzo precyzyjnie. VW Golf Plus jest oferowany w następujących wersjach silnikowych: - 1.6 FSI o mocy 115 KM przy 6000 obr./min (benzyna), pozwala uzyskać prędkość maksymalną 189 km/h. Pali 9,6 l/100 km w jeździe miejskiej i 5,8 l/100 km w pozamiejskiej. W cyklu mieszanym - 7,2 l/100km., przyspieszenie 0-100 km/h w 11,8 s. - 2.0 TDI o mocy 140 KM przy 4000 obr./min (diesel), pozwala uzyskać prędkość maksymalną 202 km/h. Pali 7,3 l/100 km w jeździe miejskiej i 4,7 l/100 km w pozamiejskiej. W cyklu mieszanym - 5,7 l/100km., przyspieszenie 0-100 km/h w 9,7 s. VW Golf Plus z silnikiem 1.4 do setki rozpędza się aż w 16 sekund, jeśli więc ktoś chce rozwozić pizzę dobrym autem z diodowymi tylnymi światłami, Golf Plus będzie idealny. Źródło:www.auto.gazeta.pl |